maanantai 5. joulukuuta 2011

hulivilipäivä.

Huhui! Maanantai alkaa olemaan lopuillaan ja voinkin huokaissa! Aamusta iltaan olen touhunnu taukoamatta. Aamulla aloitin keittämällä ja soseuttamalla pojalle porkkanaa, sit käytiin mieheni kans vaunuilemassa joululahjaostoksilla ja ruokakaupassa samalla. Kotiuduttamme aloin kokkailemaan, alla olevan reseptin mukaisesti hirvipaistia karpolopiparikastikkeella.... (toissapäivänä laitoin lihan marinoitumaan mut muuten valmistin kaiken tänään) Lisukkeeksi veneperunoita ja wokkivihanneksia NAM. Suosittelen kyl reseptiä, ja kannattaa marinoida lihaa vähintään sen 1vrk:n ajan et kerkee kunnolla saaha makuu jne..


No ku massu oli täynnä aloin väkertämään viel Baileys juustokakkua! Mieheni siskon tytöllä on huomenna synttärijuhlat, ja lupasin tehdä kakun sinne. Nyt se on sit jääkaapissa hyytymässä ja oottelee huomista tuomiota onnistumisestaan. Kerran aikaisemmin olen kyseisen kakun väsänny, et jännittää kyl miten onnistu.. Baileys juustokakun reseptin olen napannut allaolevasta blogista jonka olen google haun kautta löytänyt, itse olen kuiten muuttanut hieman määriä sen mukaan minkäverran eri ainesosia löytynyt kaappien kätköistä.

http://pastanjauhantaa.blogspot.com/2006/04/jumalaisen-hyv-juustokakku.html

Vähän epätasanen kakkunen, mut onneks ulkonäkö ei pahenna makua!
 Kuvia en kerennyt/jaksanut räpsiä tuotoksista, mutta ehkäpä sit ensi kerralla ;) (okei, jälkeenpäin lisäsin kakkukuvan) Mut nyt kivaa viikonalkua kaikille! Tää nainen syöksyy suihkunkautta yöunille, et jaksaa huomenna sit juhlii meidän 2.vuosipäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti