torstai 25. lokakuuta 2012

Mikä ihana yllätys!

Toissa päivänä lukemisen lomas päätin puhelimella nopsaa tsekata facebookin et aivot sais ees hetken hengähtää ja jaksasin taas jatkaa lukemista.. No mullehan oli tullut 1.uusi ilmoitus ja kun avasin sen niin osallistumani arvonnan viestiketjuun oli ilmestynyt tällainen viesti:

 Lapsiperheen Matkakäsikirja : Onneksi olkoon (täs kohtaa oli siis nimeni, jota en tähän tahdo kuitenkaan laittaa, mutta onnittelut oli siis kohdistettu minulle <3), saatte lähteä ihan oman Tula-repun kanssa ensimmäiseen reissuunne, sillä olet Tula-reppuskabamme voittaja. Tarkkaile inboxiasi, olemme sinuun yhteydessä. Ihanaa syyspäivää joka iikalle! T: Lapsiperheen Matkakäsikirjan kaksikko ja www.ipanainen.fi


Viesti oli aivan uskomaton! Luin sen monta kertaa ja olin ihan sanaton! Voitin meille ikioman Tulan <3 Olin siis sopinut jo verkkokauppa Ipanaisen kanssa että lainaisin heiltä Tulaa häämatkallemme, ja arvonnassa minua suotiin joten saisin matkalle aivan oman Tulan käyttöömme <3 Olin ihan intoa täynnä ja vasta eilen illalla sitten aloin viimen ymmärtämään et hei meille tulee oikeesti oma kantoreppumme! Kyllähän se tulee niin tarpeeseen meän pikkuvilkerin kans esim. lentokentillä! Ja sit tieten maaliskuun jälkeen ku pikkukakkonen on syntynyt ja kasvanut sen verta et vauvatuen kans voin kantaa toista! HAPPYHAPPYJOYJOY <3 No mutta nyt siis syömään > heihei <3


ps. täs siis viel kuva valitsemastamme repusta <3Kuva lainattu Ipanaisen sivulta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti