maanantai 5. marraskuuta 2012

Yökukkuja!

Eikö nyt pitäis jo nukkua? Minun miehet nukkuu vieressä ja pikkukakkonenki on rauhottunut masussa mut ite vaan viel kukun hereillä.

Ihmettelen kyl miten en oo jo sikees unes ku viime yö meni nii harakoille, ei siks et Eelis ois valvottanu vaan minun tuleva aviomieheni oli juhlimassa polttareita enkä sit malttanut nukkumaan ennenku polttarisankari kavereineen saapui meille.. Siinä sit yöpalaa syödes ja rupatelles kello oli melkee kuus ennenku kerkesin nukkumaan, SIIS KUUS aamulla?!? Voitteko kuvitella? Ite en ees muista koska viimeks oisin valvonu niin pitkään, ja siks tänään varmaan oonki olllu ku zombie 8D

No mut nyt ku tätä aloin kirjotteleen niin alko sopivasti uni painaan päälle, joten ei muutaku kauniita unia <3 natinati

Ps. vein eilen muistitikun ystävällleni joka laittaa mulle siihen kuvat minun viime viikonloppusista polttareista! Ja ku ne saan ittelleni nii pääsen viimein purkaan oman polttaripäiväni sanoiksi. Enempää en paljasta, sen voin sanoo et oli ikimuistoinen päivä ja mulla on maailman parhaat ystävät <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti